Przyjmowanie i załatwianie spraw

Sposoby załatwiania spraw

Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w godzinach pracy sekretariatu Szkoły Podstawowej Nr 61 Specjalnej.

Sekretariat Szkoły
czynny: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00

Sprawy przyjmowane są w formie pisemnej przez sekretariat oraz w formie elektronicznej przez pocztę e-mail. Sprawy rozpatrywane są zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego.
 


Dyrektor Szkoły
przyjmuje skargi i wnioski: wtorki w godzinach 15.00 - 17.30
Przyjmowanie stron po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 czerwca 2015 19:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Kabiczke
Ilość wyświetleń: 454
06 czerwca 2019 08:17 (Agnieszka Fijałkowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 czerwca 2015 19:36 (Michał Kabiczke) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)